Anyagminták

Modell: Sample
Ingyenes ajándék minden megrendeléshez

Ha több mint 30 000 Ft értékben vásárol, ajándékba adunk egy kis életfa díszt 6000 Ft értékben.

100% biztonságos csomagolás

A termékeket biztonságosan csomagoljuk. Így nem kell aggódnia a szállítás során történő sérülések miatt.

Minta kiválasztása:
190 Ft ( 150 Ft ÁFA nélkül)
Már 2 munkanapon (19.06.2024) belül otthonában lehet.
Kiszállítás 1 290 Ft-tól
Expres kiszálítás +1 990 Ft
Anyagminták

Szimbolikus áron kínáljuk eladásra a különféle mintákat, amelyeket kínálatunkban tartunk. Ha bizonytalan a termékminta kiválasztásában, javasoljuk, hogy vásároljon egy darab mintát. A minta kis termék formáját ölti, például madárka, pillangó, szívecske formájában, így a minta sem veszít értékéből, és biztosan megtalálja a helyét.

Vásárlási eljárás:

  1. Ha több mintát vásárol, a mintákat egyenként kell a kosárba helyeznie.
  2. Először válassza ki a kívánt mintát, és tegye a kosárba.
  3. Ezután ismételje meg a műveletet, ha több mintát szeretne.

A minta mérete véletlenszerű, hozzávetőleges méretekben 10-15 cm.

Megjegyzés: 1 db minta a kosárba helyezése = Egy darab minta megvásárlása a választott mintában. Nem az egész mintagyűjtemény megrendeléséről van szó. Amennyiben az egész mintagyűjteményt szeretné megrendelni, minden mintát külön-külön kell a kosárba helyezni.

500+ vásárló már megvásárolta
Ez a termék még nem kapott véleményt. Legyen az első, aki értékeli!
500+ vásárló már megvásárolta

Gyakran kérdeztek minket

A termékekről

Minden rendeléshez részletes rögzítési útmutatót biztosítunk.

Az adott termékhez tartozó rögzítési útmutatót mindig megtalálja a termékoldalon a termékleírás mellett.

Termékeink falra rögzítésének általános módszereit ITT találja.

Ha az általunk kínáltak közül bármelyik közepes méret érdekli, kérjük, küldje el igényét e-mailben a dublez@dublez.hu címre. Ha ennél is nagyobb méretet szeretne, kérjük, szintén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A grafikai részlegünk fel fogja mérni, hogy lehetséges-e egy másik méret előállítása.

Ha a termék galériában nincs kép más mintában, akkor nem rendelkezünk ilyen fotóval.

A Yesod Életfa termékünkről minden mintáról készült fotó, hogy könnyebben el tudja képzelni, milyen a minta valójában. :)

Ha nem tud dönteni a minta kiválasztásában, javasoljuk, hogy vásároljon anyagmintákat.

Minden termékünket a DUBLEZ műhelyben készítjük Szlovákiában. Az általunk gyártott termékekhez használt anyagok 95%-a az EU-ban készül, amelyek többsége Csehországból/Szlovákiából származik. Fő anyagszállítóink termékei megfelelnek a legszigorúbb előírásoknak, amelyek a California Air Resources Board szigorú levegőminőségi és szennyezőanyag-ellenőrzési feltételeit követelik. Emellett a beszállító rendelkezik a Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) rendszerek által tanúsított termékekkel, és az ezekhez a termékekhez felhasznált fa ellenőrzött és jól kezelt erdőkből származik, amelyek megújuló és fenntartható erőforrást biztosítanak.

Lehetséges, hogy a kicsomagolás után bizonyos illatot vagy szagot lehet érezni a termékeinkből. Egyesek érzik ezt a szagot, mások nem. Ez egy olyan szag, amely a gyártási folyamat során keletkezik. A kicsomagolást követően 10 napon belül az illat természetesen elillan.

A falra ragasztott habosított szalag nagyon erős. A termék garantáltan nem fog leesni a vakolatról. Amennyiben később úgy döntene, hogy eltávolítja a feliratot, javasoljuk, hogy nagyon óvatosan járjon el. A legjobb, ha egy hosszú, éles késsel először levágná a habot a termék mögötti falról, és nagyon óvatosan leszedné a falon maradt maradványokat. Mivel többféle vakolattípus létezik, alkalmazkodnia kell a saját falának struktúrájához és összetételéhez.

Mivel fából készült termékeket gyártunk, a válasz vitatható. Amennyiben a termékre közvetlenül nem esik vagy fröccsen víz, nem kellene problémát okoznia. Azonban figyelembe kell venni a külső levegő páratartalmának és hőmérsékletének változásait. Mivel a fa élő anyag, ezek a változások például az anyag enyhe elhajlását okozhatják. Ezért ilyen esetben ajánljuk, hogy a terméket kis fejű szögekkel helyezze a falra. A szög feje miatt a termék szorosan a falhoz lesz nyomva, így annak stabilitása garantált. A szükséges szögek száma a terméktől függ.

Extra szolgáltatások

Szinte minden termékünkön megtalálható a cégünk apró logója. A logó olyan kicsi és észrevehetetlen, hogy alig látható. Ha szeretné, hogy a termékünkre ne kerüljön a logónk, természetesen van erre lehetőség. Kérjük, ebben az esetben tájékoztasson minket előre, hogy a megrendelésnél figyelembe vehessük az Ön kérését.

Ezt a szolgáltatást a következő linken adhatja hozzá: ITT.

Megrendelések

Igen, termékeinket biztonságosan csomagoljuk, hogy sértetlenül érkezzenek Önhöz. A legtöbb termék védő sablonban található, és minden terméket buborékfóliába is csomagolunk. Erős, 5 rétegű kartondobozban szállítjuk őket.

Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg, vagy bármilyen más okból cserélni szeretné, ne aggódjon. Lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! További információk a termék visszaküldéséről ITT.

A legtöbb esetben a kárt a szállító cég okozza. A szállítóval való reklamációt ránk bízhatja, mi mindent elintézünk. Ahhoz, hogy elindíthassuk a reklamációs eljárást a szállítóval, szükségünk van arra, hogy fotódokumentációt küldjön a csomagról a dublez@dublez.hu e-mail címre , különösen:

  1. A sérülés/sérülések részleteit.
  2. Egy fénykép a teljes termékről (ha lehetséges, sablonnal és a háttérben szerepelhet a buborékfólia is, hogy a szállító számára egyértelmű legyen, hogy a terméket biztonságosan csomagoltuk).
  3. Fénykép a kartondoboz mindkét oldaláról. Ha a termék sérülten érkezett, a sérülés általában már látható a kartonon.

Lehet, hogy a legtöbb termékünket védő fa sablonban kapja meg, amely ugyanabból az anyagból készült, mint a termék. Ez a sablon ragasztószalaggal van a termékhez rögzítve a másik oldalon. A ragasztószalag eltávolítása után a terméket egyszerűen kiveheti a sablonból. A sablon a termék biztonságos szállítását szolgálja, hogy elkerülje a termék sérülését. A sablon csomagolóanyag. A sablon nem része a terméknek. A sablon sérülését nem lehet reklamációként kezelni, mivel csomagolóanyagról van szó, amelynek célja a termék biztonságos kézbesítése.

Mivel a termékeket egyedileg gyártjuk, a megrendelés elküldése után azokat gyártásba soroljuk. A gyártásba sorolás gyorsasága a választott szállítási módtól függ. A szállítási idő tájékoztató jellegű, lehet rövidebb vagy hosszabb. Amennyiben a megrendelés feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, időben értesítjük a vásárlót.

A terméklapon látható a legközelebbi szállítási idő. Ez az időszak az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.

Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.

Minden termék a megrendelés elküldésekor kerül a gyártási sorba. A gyártáshoz szükséges anyag mindig készleten van. A termékoldalon látható a legközelebbi szállítási határidő. Ez a határidő az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.

Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.

Miután kiválasztotta a mintát és a méretet, a terméket hozzá kell adni a kosárhoz. A bevásárlókosár a weboldal jobb felső sarkában található. Ezután ki kell tölteni az e-mail címet, a számlázási és szállítási adatokat, aztán válassza ki a szállítási és fizetési módot. Végül csak küldje el a megrendelést.

Ha ennek ellenére is problémája van a termék megrendelésével, lehetséges, hogy hibát követett el a vásárlási folyamat egyik lépésében. Ebben az esetben javasoljuk, hogy olvassa el a "Hogyan vásároljunk" útmutatót. Az útmutató "lépésről lépésre" segíti a vásárlót. Ha továbbra is problémája van a vásárlással, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés leadásakor, vagy nem kapott e-maileket a megrendelése módosításával kapcsolatban, lehetséges, hogy az alábbi esetek valamelyike történt:

  1. Az Ön e-mailje a spam mappába került - Ebben az esetben érdemes ellenőrizni a "spam" vagy "kéretlen levelek" mappát. Gmail és más e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a szolgáltató a levelet spamként értékeli.
  2. A megrendelésben megadott e-mail cím hibásan van beírva - A megrendelés leadásakor fontos, hogy a megadott e-mail cím érvényes legyen. Ebben az esetben javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megváltoztatjuk az e-mail címét a helyesre, és megkapja a megrendelését e-mailben is.
  3. Az Ön e-mail fiókja tele van - Ha az e-mail fiókja megtelt, nem képes új e-maileket fogadni, így tőlünk sem. Ahhoz, hogy újra képes legyen e-maileket fogadni, fel kell szabadítani a tárhelyet az e-mail bejövő levelek között, például régebbi e-mailek törlésével.
  4. A megrendelést nem küldte el - Amennyiben a megrendelés nem lett elküldve a pénztárnál az elküldés gomb megnyomásával, és nem lett átirányítva a köszönő oldalra, valószínűleg a megrendelés nem lett végrehajtva. Ebben az esetben szintén javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.