Üzleti feltételek

Általános üzleti feltételek a DUBLEZ s.r.o. részéről, melyek 2022.01.01. napjától lépnek érvénybe és hatályon kívül helyezik az előző általános üzleti feltételeket.

Tartalom:

  1. Alapvető rendelkezések
  2. Információk az árukról és az árakról
  3. Megrendelés és a vásárlási szerződés megkötése
  4. Egyedi megrendelések, saját design, termékinformációk
  5. Vásárlói fiók
  6. Fizetési feltételek és a termék szállítása
  7. Szerződéstől való elállás
  8. Hibás teljesítésből eredő jogok
  9. Kézbesítés
  10. Peren kívüli vitarendezés
  11. Záró rendelkezések
  12. Ajándékutalvány vásárlása
  13. Akciós termékek / Ajándék a vásárláshoz ingyen

I. Alapvető rendelkezések

  1. Ezeket az általános szerződési feltételeket (a továbbiakban „szerződési feltételek”) adja ki:
    1. Név: DUBLEZ s. r. o.
    2. Cégjegyzékszám: 47132981
    3. Adószám: 2023807665
    4. ÁFA-regisztrációs szám: SK2023807665
    5. Székhely: Športová 2772/13, 926 01, Sereď bejegyezve a "Trnava Kerületi Bíróság, osztály: Sro, bejegyzési szám: 31632/T"
    6. Kapcsolattartási adatok:

      1. Email: dublez@dublez.hu
      2. Telefon: + 421 940 604 361 (ügyfélszolgálat)
      3. Weboldal címe: www.dublez.hu
    7. (a továbbiakban „eladó”)
  2. Ezek a szerződési feltételek szabályozzák az eladó és a fizikai személy közötti kölcsönös jogokat és kötelezettségeket, aki a vásárlási szerződést saját vállalkozói tevékenységén kívül, mint fogyasztó, vagy saját vállalkozói tevékenységének keretében köti meg (a továbbiakban: „vásárló”) a www.dublez.hu weboldalon elhelyezett webes felületen keresztül (a továbbiakban „webáruház”).
  3. A szerződési feltételek rendelkezései a vásárlási szerződés elválaszthatatlan részét képezik. A vásárlási szerződésben történő eltérő megállapodásnak előnye van ezeknek a szerződési feltételeknek a rendelkezései előtt.
  4. Ezek a szerződési feltételek és a vásárlási szerződés magyar nyelven kerülnek megkötésre.

II. Információk az árukról és az árakról

  1. Az áruinformációk, beleértve az egyes áruk árát és főbb jellemzőit, az egyes áruk webáruházi katalógusában találhatók. Az áruk árai minden kapcsolódó díjat és a visszaküldés költségeit tartalmazzák, amennyiben az áru természeténél fogva nem küldhető vissza szokásos postai úton. Az áruk árai érvényben maradnak az időszak alatt, amíg azok a webáruházban megjelennek. Ez a rendelkezés nem zárja ki a vásárlási szerződés egyedi feltételek szerinti megkötését.
  2. Minden árut bemutató katalógus a webáruházban tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles vásárlási szerződést kötni az említett árukat illetően.
  3. A webáruházban közzétett információk tartalmazzák a csomagolással és szállítással kapcsolatos költségeket. Minden szükséges információ a csomagolással és szállítással kapcsolatos költségekről megtalálható ITT.
  4. Az áru vételárának esetleges kedvezményei nem kombinálhatók, kivéve, ha az eladó másként állapodik meg a vevővel.

III. Megrendelés és a vásárlási szerződés megkötése

  1. A vásárló által a távollevők közötti kommunikációs eszközök használata során felmerült költségek (internet-hozzáférés költségei, telefonhívások költségei) a vásárlót terhelik. Ezek a költségek nem térnek el az alaptarifától.
  2. A vásárló a következő módon adhatja le a megrendelését:
    1. az ügyfélfiókján keresztül, amennyiben korábban regisztrált a webáruházban,
    2. a megrendelő űrlap kitöltésével regisztráció nélkül.
  3. A megrendelés elküldése előtt a vásárlónak lehetősége van ellenőrizni és módosítani az általa a megrendelésbe bevitt adatokat. A megrendelést a vásárló az "Megrendelés megerősítése" gombra kattintva küldi el az eladónak az internetes áruház pénztáránál. A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele, hogy a megrendelő űrlapon minden kötelező adatot ki kell tölteni, és a vásárlónak meg kell erősítenie, hogy megismerte ezeket az általános szerződési feltételeket.
  4. Az eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul megerősítést küld a vásárlónak a megrendelés által megadott e-mail címre. Ez a megerősítés számít a szerződés megkötésének. A megerősítés melléklete az eladó aktuális általános szerződési feltételei. A vásárlási szerződés az eladó által a vásárló e-mail címére küldött megrendelés megerősítésével jön létre.
  5. Abban az esetben, ha a megrendelésben szereplő bármely követelményt az eladó nem tudja teljesíteni, módosított ajánlatot küld a vásárlónak az ő e-mail címére. A módosított ajánlat új ajánlatnak számít a vásárlási szerződés megkötésére, és a szerződés akkor jön létre, amikor a vásárló e-mailben megerősíti az eladónak, hogy elfogadja az ajánlatot az általános szerződési feltételekben megadott eladó e-mail címén.
  6. Minden az eladó által fogadott megrendelés kötelező. A vásárló lemondhatja a megrendelést, amíg nem kapja meg az eladótól a megrendelés elfogadásának értesítését. A vásárló a megrendelést az eladó telefonszámán telefonon vagy az eladó e-mail címén elektronikus üzenetben mondhatja le, mindkettő az általános szerződési feltételekben van megadva.
  7. Amennyiben az eladó részéről az internetes áruházban megadott árban, vagy a megrendelés során nyilvánvaló technikai hiba történt, az eladó nem köteles az árut e nyilvánvalóan téves áron szállítani a vásárlónak. Az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót a hibáról és módosított ajánlatot küld a vásárló e-mail címére. A módosított ajánlat új ajánlatnak számít a vásárlási szerződés megkötésére, és a szerződés akkor jön létre, amikor a vásárló e-mailben megerősíti az eladónak, hogy elfogadja az ajánlatot.
  8. A megrendelés során a vásárló kiválasztja az árut, az áruk mennyiségét, a fizetés és a szállítás módját.

IV. Egyedi megrendelések, saját design, termékinformációk

  1. Egyedi megrendelések és saját tervezésű termékek esetében a létrehozott design a mi művünk lesz, és a jövőben úgy kezeljük, ahogy azt megfelelőnek tartjuk. Ez nem vonatkozik azokra a tervekre és modellekre, amelyeket a vevő már előre elkészített és gyártásra küldött. Amennyiben a vevőt grafikai munkákért és a grafikai munka eredményeként létrejött termékért felszámítottuk, és ezt a terméket mint standard terméket kínáljuk a DUBLEZ internetes áruházban, a vevő jogosult a "Grafikai munkák" szolgáltatás díjának visszatérítésére.
  2. Amennyiben nálunk olyan terméket vásárolt, amelyet habosított ragasztószalaggal vagy ragasztóanyaggal kell a falra rögzíteni, nem vállalunk felelősséget az esetleges vakolatkárokért, ha úgy dönt, hogy eltávolítja a terméket a falról. A falra ragasztott habosított ragasztószalag nagyon erős. A termék garantáltan nem fog leesni a vakolatról. Ha egy idő után úgy dönt, hogy eltávolítja a terméket, ajánljuk, hogy nagyon óvatosan járjon el. A legjobb, ha először egy hosszú éles késsel vágja le a habot a falról a termék mögül, és a falon maradt maradékot nagyon óvatosan távolítsa el. Mivel többféle vakolat létezik, alkalmazkodnia kell a vakolat szerkezetéhez és összetételéhez is.

V. Vásárlói fiók

  1. A vásárló az internetes áruházban történő regisztrációját követően hozzáférhet saját vásárlói fiókjához. A vásárlói fiókjából a vásárló tudja kezelni a rendeléseit. A vásárló természetesen regisztráció nélkül is rendelhet termékeket.
  2. A vásárlói fiókba való regisztráció során és a termékek megrendelésekor a vásárlónak helyesen és őszintén kell megadnia minden adatot. A vásárlói fiókban megadott adatokat a vásárlónak bármely változás esetén frissítenie kell. A vásárlói fiókban és a megrendeléskor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.
  3. A vásárlói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval van biztosítva. A vásárló köteles titokban tartani a fiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat. Az eladó nem vállal felelősséget a vásárlói fiók illetéktelen felhasználásából eredő esetleges károkért.
  4. A vásárlónak nem engedélyezett harmadik felek számára a vásárlói fiók használatának lehetővé tétele.
  5. Az eladó jogosult megszüntetni a felhasználói fiókot, különösen abban az esetben, ha a vásárló hosszabb ideig nem használja fiókját, vagy ha a vásárló megsérti a vásárlási szerződésből és az általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségeit.
  6. A vásárló tudomásul veszi, hogy a vásárlói fiók nem lehet folyamatosan elérhető, különösen az eladó hardver- és szoftverkészleteinek szükséges karbantartása, illetve harmadik felek hardver- és szoftverkészleteinek karbantartása miatt.

VI. Fizetési feltételek és áru szállítása

  1. A vásárló a vásárlási szerződés szerinti árut és az áru szállításával kapcsolatos esetleges költségeket a következő módon fizetheti meg:
    1. átutalással az eladó bankszámlájára - Az inkasszó információkat a megrendelés elküldése után küldjük a vásárlónak.
    2. utánvéttel készpénzben az áru átvételekor.
  2. A vételárral együtt a vevő köteles megfizetni az eladónak a termék csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket a szerződésben meghatározott összegben. Amennyiben nem jeleztek másképp, a szállítási költség is értendő a vételár részeként.
  3. Készpénzes fizetés esetén a vételár a termék átvételekor esedékes. Átutalásos fizetés esetén a vételár 14 napon belül esedékes a vásárlási szerződés megkötésétől számítva.
  4. Átutalásos fizetés esetén a vevő fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor a megfelelő összeg beérkezik az eladó bankszámlájára.
  5. Az eladó nem követel a vevőtől előleget vagy bármilyen hasonló fizetést. A termék szállítása előtti vételár befizetése nem minősül előlegnek.
  6. A bevételi nyilvántartásról szóló törvény értelmében az eladó köteles pénztári bizonylatot kiállítani a vevő számára. Ezenkívül köteles az online adóhatóságnál rögzíteni a bevételt, technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
  7. A terméket a vevőnek a következő módon szállítjuk:
    1. a vevő által a megrendelésben megadott címre, futárszolgálaton keresztül,
    2. a megrendelés személyes átvételével az eladó telephelyén.
  8. A szállítás módjának kiválasztása a rendelés során történik.
  9. A termék szállításának költségei a szállítási és átvételi módtól függően a vevő rendelésében és az eladó általi rendelés visszaigazolásában kerülnek feltüntetésre. Amennyiben a szállítási mód a vevő külön kérésére került meghatározásra, a vevő viseli a kockázatot és az ezzel járó esetleges további költségeket.
  10. Amennyiben az eladó a vásárlási szerződés szerint köteles a terméket a rendelésben megadott helyre szállítani, a vevő köteles átvenni a terméket a szállításkor. Amennyiben a vevő részéről szükséges a termék ismételt vagy eltérő módon történő szállítása, mint ahogy az a rendelésben szerepelt, a vevő köteles megfizetni az ismételt szállítás, illetve az eltérő szállítási mód költségeit.
  11. A termék átvételekor a vevő köteles ellenőrizni a termék csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiányosság esetén azonnal értesítenie kell a szállítót. Amennyiben a csomagolás sérülése jogosulatlan behatolásra utal, a vevőnek jogában áll nem átvenni a csomagot a szállítótól.
  12. Az eladó számlát – adóügyi bizonylatot állít ki a vevő részére. Az adóügyi bizonylatot a vevő e-mail címére küldjük.
  13. A vevő a termék teljes vételárának, beleértve a szállítási költségeket is, kifizetésével szerez tulajdonjogot a termékre, de legkorábban a termék átvételével. A termék véletlenszerű elvesztéséért, károsodásáért vagy megsemmisüléséért a felelősség a vevőt terheli a termék átvételének pillanatától, vagy attól a pillanattól kezdve, amikor a vevőnek meg kellett volna vennie a terméket, de ezt a vásárlási szerződés megsértésével nem tette meg.
  14. A "Raktáron" jelzéssel rendelkező megrendelt termékek kiszállítása a raktárból történő árukiadást követően 2-3 munkanapot vehet igénybe.

VII. Szerződéstől való elállás

  1. A vevő, aki a szerződést nem vállalkozási tevékenysége keretében, mint fogyasztó kötötte, jogosult a szerződéstől indoklás nélkül elállni.
  2. Az elállási határidő 14 nap 
    1. az áru átvételének napjától számítva,
    2. az utolsó áruszállítás átvételének napjától számítva, ha a szerződés többféle árut vagy több részletben történő szállítást foglal magában,
    3. az első áruszállítás átvételének napjától számítva, ha a szerződés az áru rendszeres szállítását tartalmazza.
  3. A vevő többek között nem állhat el a vásárlási szerződéstől:
    1. szolgáltatás nyújtása esetén, ha a szolgáltatás teljesítését a vevő előzetes kifejezett hozzájárulásával kezdték meg a szerződéstől való elállás határidejének lejárta előtt, és az eladó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a vevőt, hogy ilyen esetben a vevőnek nincs joga elállni a szerződéstől, és a szolgáltatás teljes mértékben teljesült,
    2. olyan áru vagy szolgáltatás szállítása esetén, melynek ára a pénzügyi piacok eladó által nem befolyásolható változásaitól függ, és mely a szerződéstől való elállás határidején belül megtörténhet,
    3. alkoholtartalmú italok szállítása esetén, amelynek árát a szerződés megkötésének időpontjában egyeztették, de a szállítás csak harminc nap elteltével történhet meg, és az ár a piaci változásoktól függ, amelyek az eladó akaratától függetlenek,
    4. olyan áru szállítása esetén, amelyet a vevő kérésére vagy személyre szabottan, méretre készítettek, vagy ami kifejezetten az adott vevő számára készült,
    5. olyan áru szállítása esetén, amely gyorsan romlandó, vagy amely már a szállítást követően természeténél fogva visszafordíthatatlanul összekeveredett más áruval,
    6. olyan áru szállítása esetén, amely zárt csomagolásban került szállításra, amelyet egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagolást a szállítás után felbontották,
    7. hang- vagy képfelvételek, hangkép felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek szállítása esetén, ha azokat eredeti csomagolásban értékesítették, és a vevő a csomagolást felbontotta,
    8. újságok, periodikák vagy magazinok szállítása esetén, előfizetési szerződés alapján történő értékesítés vagy nem eredeti csomagolásban szállított könyvek esetén kivéve,
    9. digitális tartalom szállítása esetén, ha a szolgáltatás nem hordozón történt, a vevő előzetes kifejezett beleegyezésével kezdődött meg, és a vevő kijelentette, hogy tudomásul vette: a beleegyezés kifejezésével elveszíti a szerződéstől való elállás jogát,
    10. további esetekben, amelyeket a 102/2014 sz. törvény 7. § (6) bekezdése határoz meg a fogyasztóvédelemről szóló törvényben, amely a távollévők között vagy a kereskedő üzlethelyiségen kívül kötött szerződésekre vonatkozik, a módosításokkal együtt.
  4. A szerződéstől való elállás határidejének betartása érdekében a vásárlónak az elállási időszakon belül kell elküldenie az elállás nyilatkozatát.
  5. A vásárlási szerződéstől való elálláshoz a vevő használhatja az eladó által biztosított minta elállási nyilatkozatot. Az elállási nyilatkozatot a vevő az eladó ezen általános szerződési feltételekben megadott email vagy postacímére küldheti el. Az eladó haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek a nyilatkozat kézhezvételét.
  6. A szerződéstől való elállást követően a vevő köteles visszaszolgáltatni az árut az eladónak 14 napon belül. A vevő viseli az áru visszaküldésének költségeit, még abban az esetben is, ha az áru jellege miatt nem küldhető vissza szokásos postai úton.
  7. Ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti a vevő által fizetett összes pénzeszközt, beleértve a szállítási költséget is, azonos fizetési módon. Az eladó csak abban az esetben térítheti vissza a pénzeszközöket eltérő módon, ha a vevő beleegyezik, és ez nem jelent további költségeket a vevő számára.
  8. Ha a vevő másik, mint az eladó által kínált legolcsóbb szállítási mód mellett dönt, az eladó csak a legolcsóbb szállítási mód költségének megfelelő összeget téríti vissza.
  9. Ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó nem köteles visszatéríteni a kapott összegeket addig, amíg a vevő vissza nem szolgáltatta az árut, vagy meg nem erősítette, hogy az árut visszaküldte az eladónak.
  10. A visszaküldött árunak sérülésmentesnek, nem használtnak és tisztának kell lennie, lehetőleg az eredeti csomagolásban. Az árun keletkezett kárért az eladó jogosult a vevő visszatérítendő vásárlási árával szemben egyoldalúan követeléseket érvényesíteni.
  11. Az eladó jogosult elállni a vásárlási szerződéstől, ha az áruk kifogytak, már nem érhetők el, vagy ha a gyártó, importőr vagy beszállító leállította az áruk gyártását vagy importját. Az eladó ebben az esetben haladéktalanul tájékoztatja a vevőt az email címen, amelyet a megrendelés során megadott, és 14 napon belül visszatéríti az általa a szerződés alapján kapott összes pénzeszközt, beleértve a szállítási költséget is, ugyanazon a fizetési módon, vagy a vevő által meghatározott módon.

VIII. Jogi jogorvoslatok a hibás teljesítésért

  1. Az eladó felelős a vevő felé, hogy az áru átvételekor hibátlan legyen. Különösen az eladó felel a vevő felé, hogy amikor a vevő az árut átvette:
      1. az árunak azok a tulajdonságai vannak, amelyeket a felek megállapodtak, és ha megállapodás hiányában, azokat a tulajdonságokat, amelyeket az eladó vagy gyártó leírt vagy amelyeket a vevő az áru természetével és a reklám alapján elvárhat,
      2. az áru alkalmas arra a célra, amit az eladó jelzett, vagy amire az ilyen típusú áru általában használatos,
      3. az áru megfelel a minőségnek vagy a kivitelnek az előre megegyezett minta vagy sablon alapján, ha a minőség vagy a kivitel az előre megegyezett minta vagy sablon szerint lett meghatározva,
      4. az áru megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban van és
      5. az áru megfelel a jogszabályi követelményeknek.
  2. Ha a hiba a termék átvételét követő hat hónapon belül jelentkezik, feltételezhető, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A vevő jogosult a hibás teljesítésből eredő jogokat gyakorolni, ha a fogyasztási cikk hibája a termék átvételétől számított 24 hónapon belül jelentkezik. Ez a rendelkezés nem vonatkozik az alacsonyabb áron értékesített árukra a hiba miatt, amely miatt az alacsonyabb ár megállapításra került, a termék normál használatából eredő elhasználódásra, a használt termék esetén a vevő által az átvételkor ismert vagy ismernie kellett volna a használatból vagy elhasználódásból eredő hibákra, vagy ha ez a termék jellegéből adódik.
  3. Hiba esetén a vevő reklamációt nyújthat be az eladónak és kérheti: 
    1. Ha a hiba orvosolható: 
      1. a termék hibájának ingyenes kijavítását,
      2. a termék új termékkel való cseréjét. 
    2. Ha a hiba nem orvosolható:
      1. megfelelő árengedményt,
      2. a szerződéstől való elállást.
  4. A vevő jogosult a szerződéstől elállni, ha:
    1. a termék olyan orvosolhatatlan hibát mutat, amely megakadályozza, hogy a terméket hibátlan állapotban használja,ha a terméket a hibák nagy száma miatt nem lehet rendeltetésszerűen használni.
    2. ha a terméket az ismétlődő hibák vagy a javítás utáni hibák miatt nem lehet rendeltetésszerűen használni,
    3. ha a terméket a hibák nagy száma miatt nem lehet rendeltetésszerűen használni. 
  5. Az eladó köteles fogadni a reklamációt bármely üzletében, ahol a reklamáció benyújtása lehetséges, vagy székhelyén, illetve tevékenységi helyén. A fogyasztó a reklamációt az eladó által meghatározott személynél is benyújthatja. Ha az eladó által meghatározott személy kezeli a fogyasztó reklamációját, csak a javított termék átadásával járhat el, egyébként a reklamációt az eladónak kell megoldania. Az eladó köteles a fogyasztónak írásban igazolni, mikor gyakorolta jogait, mi a reklamáció tartalma és milyen megoldást kér a fogyasztó, valamint az reklamáció kezelésének dátumát és módját, beleértve a javítás megtörténtének igazolását és annak időtartamát, vagy a reklamáció elutasításának indoklását.
  6. Ha a fogyasztó reklamációt nyújt be, az eladó vagy annak megbízott alkalmazottja, illetve meghatározott személye köteles tájékoztatni a fogyasztót a hibás teljesítésből eredő jogairól. A fogyasztó által a hibás teljesítésből választott jog alapján az eladó, vagy annak megbízott alkalmazottja, vagy meghatározott személye köteles azonnal dönteni a reklamáció kezelésének módjáról, bonyolult esetekben legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított három munkanapon belül, indokolt esetben, különösen ha a termék állapotának bonyolult technikai értékelése szükséges, legkésőbb 30 napon belül. Miután meghatározták a reklamáció kezelésének módját, a reklamációt beleértve a hiba kijavítását is azonnal meg kell oldani, indokolt esetben később is. A reklamáció kezelése, beleértve a hiba kijavítását, azonban nem tarthat tovább a reklamáció benyújtásától számított 30 napnál. A 30 napos határidő eredménytelen eltelte esetén ez súlyos szerződésszegést jelent, és a vevő jogosult a szerződéstől elállni, vagy új terméket kérni cserébe. A reklamáció benyújtásának pillanatától kezdve a vevő (a hibás teljesítés jogának gyakorlása) kinyilvánított szándékát tekintik az eladónak tett bejelentésnek.
  7. Az eladó írásban tájékoztatja a vevőt a reklamáció eredményéről, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül.
  8. A hibás teljesítésből eredő jog nem illeti meg a vevőt, ha a vevő az áru átvételekor tudta, hogy az árunak hibája van, vagy ha a hibát maga a vevő okozta.
  9. Jogos reklamáció esetén a vevő jogosult a reklamáció benyújtásával kapcsolatosan felmerült, célszerűen felhasznált költségek megtérítésére. Ezt a jogot a vevő az eladónál érvényesítheti a garanciaidő lejártát követő egy hónapon belül.
  10. Ha többféle reklamációs és annak kezelési módja is lehetséges, a vevő választása szerint dönthet.
  11. A hibás teljesítésből eredő jogokat és kötelezettségeket a Szlovák Köztársaság 1964. évi 40. számú törvénykönyve, a Polgári Törvénykönyv 499-510. §, 596-600. § és 619-627. §-ai, valamint a 250/2007 sz. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló törvény az azt követő módosításokkal szabályozzák.
  12. Az eladó által a hibákért való felelősséggel kapcsolatos további jogokat és kötelezettségeket a reklamációs rend szabályozza, amely ezen a linken olvasható el.

IX. Szállítás

  1. A szerződő felek minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesíthetnek egymásnak.
  2. A vevő a levelezést az eladónak az ebben a kereskedelmi feltételekben megadott e-mail címen küldi. Az eladó a vevőnek a levelezést a vevő ügyfélfiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címre küldi.

X. Peren kívüli vitarendezés

  1. Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezelte a reklamációját, vagy úgy gondolja, hogy az eladó megsértette jogait, jogában áll az eladóhoz fordulni javítási kérelemmel. Ha az eladó a kérelemre elutasító választ ad, vagy 30 napon belül egyáltalán nem válaszol, a fogyasztó jogosult alternatív (peren kívüli) vitarendezési eljárást kezdeményezni az alternatív vitarendezési szervnél. Ez nem érinti a fogyasztó jogát, hogy bírósághoz forduljon.
  2. A fogyasztási szerződésből eredő peren kívüli viták esetén illetékes a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, székhely: Prievozská 32, 827 99 Pozsony, IČO: 17 331 927, amely az alábbi címen érhető el: Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Központi Felügyelő Hivatal, Nemzetközi Kapcsolatok és Alternatív Vitarendezési Osztály, Prievozská 32, 827 99 Pozsony 27, vagy elektronikusan: ars@soi.sk vagy adr@soi.sk. Weboldal: https://www.soi.sk/. Az online vitarendezési platform, amely elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr webcímen, használható a szerződő felek közötti szerződésből eredő viták rendezésére.
  3. A Szlovák Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, cím: Mlynské Nivy 44/a, 827 15 Pozsony, weboldal: http://esc-sr.sk/, a 2013. május 21-i, az online fogyasztói viták rendezéséről és a 2006/2004/EK rendelet, valamint a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló Európai Parlament és Tanács (EU) 524/2013 rendelete alapján létrehozott kapcsolattartó pont.
  4. Az eladó az eladási tevékenységet kereskedelmi engedély alapján végezheti. A kereskedelmi tevékenység felügyeletét az illetékes Kerületi Hivatal, kereskedelmi osztálya látja el. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelet a 250/2007 Z.z. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló törvény és az azt követő módosításoknak megfelelően, korlátozott körben felügyeli a jogszabályok betartását.

XI. Záró rendelkezések

  1. Minden megállapodás az eladó és a vevő között a Szlovák Köztársaság jogrendje szerint van szabályozva. Ha a szerződésen alapuló kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodtak abban, hogy a kapcsolatot a Szlovák Köztársaság joga szabályozza. Ez nem érinti a fogyasztók általánosan kötelező jogszabályokból eredő jogait.
  2. Az eladó a vevővel szemben nem kötött magát semmilyen magatartási kódexhez a 250/2007 Z.z. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló törvény jelenlegi változatában foglaltak értelmében.
  3. Az eladó weboldalainak minden jogát, különösen a tartalomhoz kapcsolódó szerzői jogokat, beleértve az oldal elrendezését, fényképeket, filmeket, grafikát, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmat és elemeket, az eladó birtokolja. Tilos a weboldalakat vagy azok részeit másolni, módosítani vagy bármilyen módon felhasználni az eladó engedélye nélkül.
  4. Az eladó nem vállal felelősséget a hibákért, amelyek harmadik felek beavatkozása vagy az internetes áruház rendeltetésellenes használata miatt keletkeztek. A vevőnek az internetes áruház használatakor nem szabad olyan eljárásokat alkalmaznia, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára vagy harmadik felek számára a szoftver vagy az internetes áruház egyéb elemeinek jogosulatlan felhasználását vagy az internetes áruház vagy annak részeinek, szoftverének rendeltetésszerűtlen használatát.
  5. A szerződés, beleértve az általános szerződési feltételeket is, az eladó által elektronikus formában van archiválva, és nem hozzáférhető nyilvánosan.
  6. Az általános szerződési feltételek szövegét az eladó módosíthatja vagy kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti a korábbi változatban keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
  7. Az általános szerződési feltételek melléklete a szerződéstől való elállás mintaformuláriuma.

XII. Ajándékutalvány vásárlása

  1. Ajándékutalvány érvényessége az objednávky fogadásától számított 180 nap.
  2. A kupon alkalmazása és a rendelés elküldése után a kuponon megjelenített kódot nem lehet újra felhasználni.
  3. Ha a rendelés összege alacsonyabb, mint a kupon értéke, a kupon alkalmazása után az üzlet levonja az egész rendelés értékét. A fennmaradó összeget nem lehet később felhasználni.
  4. Ha a rendelés értéke magasabb, mint a kupon értéke, a kupon alkalmazása után az üzlet levonja a kupon értékét a rendelés teljes összegéből. A fennmaradó különbséget a kiválasztott fizetési módnak megfelelően kell kifizetni.
  5. Ha a vásárlónak a pénztárnál jogosultsága van ingyenes szállításra, és ezután alkalmaz egy ajándékutalványt, amely csökkenti a rendelés összegét az ingyenes szállítás igénybevételéhez szükséges összeg alá, akkor az ingyenes szállításra való jogosultság megszűnik.
  6. Ha a vásárlónak a pénztárnál jogosultsága van egy ingyenes vásárlási ajándékra bizonyos összeg felett, és ezután alkalmaz egy ajándékutalványt, amely csökkenti a rendelés összegét az ingyenes vásárlási ajándék igénybevételéhez szükséges összeg alá, akkor az ingyenes vásárlási ajándékra való jogosultság megszűnik.
  7. Ajándékutalványt nem lehet pénzre váltani.
  8. Ajándékutalványt a szerződéstől való elállás esetén 14 napon belül vissza lehet téríteni.
  9. Ha az ajándékutalvány kódját felhasználták, nem lehet elállni a szerződéstől.
  10. Ha az ajándékutalványon lévő kedvezménykód használatra kerül, és a vásárló szeretne elállni a vásárolt áru szerződésétől, a vásárlónak visszatérítésre kerül a számlán szereplő összeg, és az ajándékutalványon lévő kód újra aktiválásra kerül. Az érvényessége 180 nap marad az objednávky fogadásától.
  11. Egy megrendeléshez csak egy ajándékutalvány használható fel. Ha rendelkezésre áll két ajándékutalvány, mindegyiket külön-külön megrendelésre kell felhasználni.

XIII. Akciós termékek / Ingyenes vásárlási ajándék

Termék kedvezmény - Ha egy termékre százalékos kedvezményt biztosítanak, az adott időszakban kedvezőbb áron vásárolható meg a termék. Ezt a kedvezményt nem lehet más kedvezménnyel kombinálni, például kedvezménykuponnal.

Kedvezménykupon - a pénztárnál, az 1. lépésben (kosár) használható fel. A kedvezménykupon alkalmazása után levonja értékét a rendelés összegéből. Ha százalékos kedvezményről van szó, a kedvezményt a termékek eredeti áraiból vonja le százalékosan. Ha fix összegű kedvezményről van szó, a kupont értéke a pénztárnál lesz levonva. Ha a kupon értéke magasabb, mint a rendelés összege, az egész rendelés értékét levonja, és a fennmaradó összeget már nem lehet felhasználni.

Ingyenes vásárlási ajándékok:

  1. Minden vásárláshoz ingyenes vásárlási ajándékot biztosítunk. Kivételt képez bizonyos termékek tartozékai és anyagminták. Ha a vásárló olyan cikket helyez a kosárba, amely nem jogosult ingyenes vásárlási ajándékra, és hozzáad egy olyan cikket, amelyhez már jár ingyenes vásárlási ajándék, az ajándék automatikusan hozzáadódik a kosárhoz.
  2. Ha a kosár értéke meghatározott összeg felett van, a standard vásárlási ajándékon kívül egy további vásárlási ajándék is megszerezhető - "Az élet fája". Ez az élet fája 21 cm méretű. Ha a www.dublez.hu internetes áruházban időszakos akció zajlik, amely lehetővé teszi ezen típusú ajándék megszerzését a meghatározott feltételek teljesítésével (például minden rendeléshez vagy az ezen típusú ajándék megszerzéséhez szükséges összeg alacsonyabb, mint a standard összeg), akkor az időszakos akció szabályai érvényesek az élet fájának vásárlási ajándékként való megszerzésére, és ebben az időszakban az eredeti szabály, hogy bizonyos összeg felett szerezhető meg ezen típusú ajándék, nem érvényes.
  3. Ha egy időszakos akció zajlik, amely lehetővé teszi a vásárló számára, hogy egy adott típusú ajándékot szerezzen meg az akció szabályainak megfelelő feltételek teljesítésével, akkor ezen típusú ajándékon kívül lehetséges más standard típusú ajándékokat is megszerezni, amelyeket a vásárló a rendeléshez kaphat. Példa: Ha egy "Karácsonyi díszek 5 db minden rendeléshez" akció zajlana, ezen típusú vásárlási ajándék mellett a vásárló megkapja a standard ingyenes vásárlási ajándékot is, és ha a rendelés összege egy meghatározott érték felett van, akkor "Ingyenes vásárlási ajándék - Az élet fája" is.