Reklamációs feltételek

Az egyes szakaszokban minden szükséges információt megtalál, valamint részletes lépésről lépésre vezetést arról, hogy mit tegyen, ha vissza kívánja küldeni a terméket, másikra szeretné cserélni, méretet változtatna, vagy ha sérült csomag érkezett Önhöz.

Tartalom

  1. Reklamációk
    1. Sérült csomag / Sérült termék
    2. Másik termék érkezett
    3. Termék reklamációja (egyéb okból)
  2. Elállás a szerződéstől
  3. Termékcsere 30 napon belül
  4. Visszaküldési / csere cím
  5. Hogyan küldhet csomagot?

1. Reklamációk

1.1 Sérült csomag / Sérült termék

Ha megtörténik, hogy a futár kiszállította a megrendelését, és a kicsomagolás után azt tapasztalja, hogy a csomag tartalma sérült, ne essen kétségbe. Itt megtalálja a teendőket. Ha kiderül, hogy Ön sérült terméket kapott, akkor reklamációs eljárást kezdeményezünk, és új terméket/új részeket küldünk Önnek a saját költségünkre.

A sérült termékekkel kapcsolatos eljárás:

  1. Először is ellenőrizni kell, hogy valóban sérült-e a termék. A legtöbb termék védő sablonban van csomagolva, ugyanabból az anyagból és mintából, mint a termék. A terméket először ebből a sablonból kell kivenni. Ha a sablon sérült, az nem ok a reklamációra, mivel a sablon a csomagolás része, nem a termék része. Ha ennek ellenére a termék sérült, a következő pontokból megtudhatja, hogy mi a teendő.
  2. Amennyiben megtörténik, hogy a termék sérült, nagy valószínűséggel a karton, amelyben a rendelését csomagolták, szintén sérült lesz.
  3. A termék eredeti kartonját, csomagolóanyagát vagy fából készült sablonját még ne dobja ki.
  4. Ahhoz, hogy megkezdhessük a reklamációs eljárást, küldjön nekünk e-mailt az összes szükséges információval, amelyeket a következő pontokban ismertetünk:

    1. Kérjük, csatolja az e-mailhez a következő fotókat: a sérült termék részletének fotója, a teljes termék fotója, a karton külső oldalának fotója mindkét oldalról, és a szállító cég címkéjének fotója a kartonon / dobozon (ha például a rendelése több csomagra van osztva, hogy azonosítani tudjuk, melyik csomagról van szó). Ezek a fotók számunkra fontosak, hogy megkezdhessük a reklamációs eljárást a szállító céggel.
    2. Említse meg az e-mailben a rendelési számot és minden fontos információt, amit relevánsnak tart, és ami segíthet nekünk a szállítóval való reklamációs eljárás megkezdésében.
    3. Az e-mailt az dublez@dublez.hu e-mail címre kell elküldeni.
    4. Ha megállapítjuk, hogy a termék sérült, a mi költségünkre küldünk Önnek új terméket a címére. A reklamációs eljárást a szállítóval mi intézzük Ön helyett, hogy időt takaríthassunk meg :)

Mi a teendő a sérült termékkel, ha elfogadjuk a reklamációját?

A sérült darab fotóinak megérkezése után igényt tarthatunk arra, hogy a reklamáció keretében a sérült darabot visszaszállítsuk hozzánk a cég székhelyére. A szállítást mi biztosítjuk, előre egyeztetünk Önnel a szállítás dátumáról és címéről. A szállítási költséget teljes mértékben mi álljuk.

1.2 Más terméket kaptam, mint amit rendeltem

Kicsomagolta a rendelését és mást kapott, mint amit rendelt?

  1. Először is javasoljuk, hogy csomagolja ki a terméket és vegye ki a fából készült sablonból, ha van benne. A termékeket gyakran buborékfóliába csomagolják, amelyen keresztül nehezebb látni a buborékfóliába csomagolt terméket, ezért először ezt kell eltávolítani.
  2. Ezután ellenőrizze a rendelést, hogy a méret, minta, modellszám és a termék egyéb paraméterei megfelelnek-e.
  3. Ha a termék védő fa sablonban található, az általában tartalmazza a termék modellszámát vagy méretét. Ezek az adatok segíthetnek abban, hogy jobban azonosítsa, vajon helytelen terméket kapott-e.

Ha ennek ellenére is helytelen terméket vagy helytelen mennyiségű terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon. Készítse elő a rendelés számát és szükség esetén a termék fotóit. Így segít nekünk gyorsabban azonosítani a rendelését és megoldani a kérését.

1.3 Termék reklamálása (egyéb okból)

Ha a rendelés sértetlen állapotban érkezett meg, de hiányosságot észlel (például hiányzik egy tartozék vagy maga a termék), kérjük, jelezze felénk az ügyet e-mailben a dublez@dublez.hu címen. Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, kérjük, ellenőrizze alaposan a csomagolást és a buborékfóliát, hátha ott van az eltűntnek hitt tárgy. Amennyiben bizonytalan afelől, hogy milyen tartozékoknak kellene lenniük a termékkel, webshopunk termékoldalain a termék specifikációjánál részletesen felsoroljuk azokat a termék típusa és mérete alapján. Amennyiben reklamációját elfogadjuk, az új darabot mi álljuk, beleértve az összes kapcsolódó szállítási költséget is.

2. Szerződéstől való elállás

Előfordul, hogy a vevő utólag arra jön rá, hogy a termék felesleges számára, vagy a mérete nem megfelelő. A vásárlónak ebben az esetben joga van vagy a termék cseréjét kérni (további információ a 4. pontban) vagy elállni a szerződéstől. Egyszerű és részletes útmutatót kínálunk Önnek arról, hogyan járjon el, ha úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől. A szerződéstől való elállásra 14 nap áll rendelkezésre a termék átvételétől számítva. Elállási jog csak fogyasztói vásárlás esetén érvényesíthető, azaz ha a vásárló nem vállalkozó.

Kérjük, a visszaküldendő csomagot gondosan és biztonságosan csomagolja be – lehetőség szerint ugyanabba a csomagolásba, az eredeti védőelemekkel együtt, ahogyan azt tőlünk megkapta. Fontos számunkra, hogy a termék sértetlen állapotban érkezzen vissza – csak így tudjuk azt újra kínálni más vásárlóink számára.

Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt megsérül, fenntartjuk a jogot arra, hogy a visszatérítendő összeget arányosan csökkentsük, vagy – ha a termék újraértékesítése nem lehetséges – a visszatérítést sajnos elutasítsuk.

Nem biztos benne, hogyan csomagolja be helyesen és biztonságosan a terméket, hogy az ne sérüljön meg szállítás közben? Írjon nekünk a dublez@dublez.hu e-mail címre, és örömmel segítünk, hogyan csomagolhatja be a terméket biztonságosan.

Nem tudja, hogyan csomagolja be biztonságosan a terméket, hogy az szállítás közben ne sérüljön meg? Írjon nekünk a dublez@dublez.hu e-mail címre, és szívesen segítünk a biztonságos csomagolásban.

Eljárás:

  • Elállás esetén a rendelést minden tartozékával együtt kell visszaküldeni.
    • Nem lehet elállni a szerződéstől, ha személyre szabott termékről van szó. A személyre szabott termék alatt olyan terméket értünk, amely további értékesítésre már nem lenne alkalmas, mert egyedi jellemzőkkel rendelkezik (például egyedi szöveg) vagy olyan módosítások történtek a terméken, amelyek eltérnek a standard kínálatban lévő terméktől (például nem standard minta, amelyet a mintás ajánlatunkból választottak, és nem ajánlott a termékhez).
  • Elektronikus vagy papír alapon el kell küldeni nekünk a "Szerződéstől való elállás formanyomtatványát", amelyet ITT tölthet le. Ezt a formanyomtatványt e-mailben is megkapta, amikor elküldte nekünk a rendelést. Minden csillaggal jelölt mezőt ki kell tölteni, különben a dokumentum érvénytelen.
  • Ezután a terméket vissza kell küldeni hozzánk. A szerződéstől való elállás céljából történő szállítás költségeit a vásárló viseli.
    Két szállítási lehetőséget kínálunk vissza hozzánk:
    • A vásárló saját költségén bármely szállítóval visszaküldi a terméket hozzánk. Ha a vásárló saját költségén szeretné visszaküldeni a terméket hozzánk, azt közvetlenül a címünkre kell küldeni (További információk a címről a 6. pontban).
    • vagy mi biztosítjuk a termék visszaszállítását. Amennyiben a mi szállításunkat választja, a szállítási költségeket levonjuk az Önnek visszatérítendő összegből. Ha a vásárló a mi szállításunkat választja, a futár közvetlenül Önnél veszi át a terméket. Ebben az esetben előzetesen értesítenie kell minket, hogy biztosíthassuk a szállítást.

Megjegyzés: Az utánvétellel, vagy más címre, illetve postai címre küldött termékeket nem vesszük át.

Ha az áru átvétele és ellenőrzése után nem merülnek fel komplikációk, a visszaküldött áru beérkezését követő 14 napon belül visszatérítjük a pénzt a szerződés elállásáról szóló dokumentumban megadott bankszámlaszámra.

3. Termékcsere 30 napon belül

Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg az igényeinek, vagy más okból szeretné cserélni, ne aggódjon. Lehetőséget kínálunk a termék cseréjére az áru átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! A termékcsere esetében először írjon nekünk a dublez@dublez.hu címre, ahol megbeszéljük a termékcsere összes részletét. 

A termék cseréje egyszeri alkalommal lehetséges, és az első csere során kapott termék végleges vásárlásnak minősül, amelyet további cserelehetőség nem illet meg.

Milyen termékeket lehet/nem lehet cserélni?

  1. Ha a termék egyedi szöveggel készült, az ilyen terméket nem lehet cserélni vagy visszaküldeni.
  2. Ha a termék a falra lett ragasztva, nem lehet cserélni, mivel ilyen termék már nem értékesíthető újra.
  3. A sérülésmentes, nem használt és nem egyedi termékeket probléma nélkül vissza lehet küldeni.

A termékcsere menete:

  1. A termékcsere esetében először írjon nekünk a dublez@dublez.hu címre.
  2. Ezután a cserélni kívánt terméket sérülésmentes állapotban kell visszaküldeni hozzánk.
  3. A termék visszaküldésének költségeit a vásárló viseli.
  4. A terméket cégünk székhelyére kell visszaküldeni (további információk a 6. pontban), két módon:

    1. Használhatja a "Csomag visszaküldése" szolgáltatást, és mi közvetlenül Önnél vesszük fel a terméket (további információk a 7. pontban).
    2. Küldje vissza a terméket saját költségén a cégünk székhelyére. (Utánvéttel küldött terméket nem veszünk át)
  5. A termék beérkezése után ellenőrizzük, hogy nem sérült-e és rendben van-e.
  6. Ezt követően ügyfélszolgálatunk részletezi Önnel a termékcsere további lépéseit :)

4. Visszaküldés vagy csere esetén a csomag feladásának menete:

  1. A csomagot bármely futárszolgálattal visszaküldheti, amely kézbesíti azt az alábbi címre.

  2. Utánvéttel küldött, hibás címre vagy csomagautomatába/postára küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

  3. A csomagot az alábbi címre kell elküldeni:
    • Név: Frogman – 23386X (pontosan így kell feltüntetni, beleértve a „23386X” kódot is)
    • Utca: FLK-Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
    • Város: Fót
    • Irányítószám: 2151
    • Ország: Magyarország
    • Változó azonosító vagy megjegyzés: 23386
    • Frogman 23386X
  4. A szállítási címkén szerepelnie kell a 23386-os számnak. Ezt a számot fel lehet tüntetni például a „Változó azonosító” vagy „Megjegyzés” mezőben. Ennek hiányában a csomagot nem tudjuk átvenni, nem lesz beazonosítható, és a futárszolgálat visszaküldi a feladónak.

5. Hogyan küldhet csomagot bármely futárszolgálattal?

Gondolkodik, melyik futárszolgálattal tudná a legegyszerűbben visszaküldeni hozzánk a csomagot? Mi ezt már megnéztük Ön helyett. Az alábbiakban összeállítottunk egy listát az ajánlott szolgáltatókról:

  1. Magyar Posta – Nemzetközi postacsomag
    Hagyományos postai szolgáltatás, amely magánszemélyek számára is elérhető. A pontos súly- és mérethatárok az Országlapok dokumentumban találhatók: hivatkozás. Tájékoztató jelleggel: a maximális súly általában 30 kg, Európán belül sok esetben 31,5 kg.
  2. GLS Hungary – EuroBusinessParcel
    Nemzetközi házhozszállítási szolgáltatás. Határok: súly max. 40 kg, hossz max. 200 cm, magasság max. 60 cm, szélesség max. 80 cm, hossz + kerület legfeljebb 300 cm. További információ: GLS Hungary – Nemzetközi csomagszállítás.