Ágy feletti falikép - Mérleg csillagkép
Ha több mint 30 000 Ft értékben vásárol, ajándékba adunk egy kis életfa díszt 6000 Ft értékben.
A termékeket biztonságosan csomagoljuk. Így nem kell aggódnia a szállítás során történő sérülések miatt.
Fakép - A Mérleg csillagkép eredeti otthoni dekoráció a nappaliba vagy a hálószobába. A termék ideális a falra az ágy fölé. Ajánljuk a partnernek vagy házastársnak, hogy függessze fel az ágya fölé a saját csillagjegyét. A fa dekoráció kellemesen díszíti a falat, és a szoba figyelemfelkeltő ékkövévé válik.
Ha eredeti és egyedi ajándékot keres barátnőjének vagy barátjának születésnapjára, és tudja, hogy az ünnepelt szereti a modern dolgokat és Mérleg csillagjegyű, akkor ezzel a képpel biztosan örömet szerez neki.
A termék fő előnyei:
- Gyönyörű faldekoráció
- Modern kivitel
- Fa termék
- Egyszerű rögzítés
Fali rögzítés:
A 21x21 cm és 33x33 cm méretű változatok esetében a termék másik oldalán előre felragasztott kétoldalas habosított szalag található, amellyel a terméket egyszerűen a falra ragaszthatja. A nagyobb méretek esetében a ragasztószalag nincs a csomagban a termék túlméretezett nagysága miatt. Ezeket a méretváltozatokat javasoljuk kis fejű szögekre akasztani vagy rögzítő ragasztóval felragasztani.
A csomag tartalma:
- Ágy feletti falikép - Mérleg csillagkép
- Előre felragasztott kétoldalas habosított ragasztószalag (21x21 cm és 33x33 cm méretekhez)
Ez az útmutató általános javaslatként szolgál a falra szánt termékekhez. Ha bizonytalan, melyik rögzítési módszer a legmegfelelőbb az Ön számára, keressen rá a termékre weboldalunkon. A termékleírásban mindig feltüntetjük az ajánlott rögzítési típust.
Fontos információk a rögzítés előtt:
- Egyes termékek biztonsági okokból buborékfóliába vannak csomagolva.
- A termékek gyakran védő sablonban érkeznek, ami azonos anyagból készült, mint a termék, és a sablon másik oldalán (ahol nincs díszítés) szalaggal van a termékhez rögzítve. Óvatosan távolítsa el a szalagot a másik oldalról, hogy biztonságosan ki tudja venni a terméket (vagy a termék összes részét) a sablonból.
- Javasoljuk, hogy a terméket párosban szerelje fel a falra. Mindig hasznos, ha egy második személy segít eldönteni, hogy a termék megfelelően van-e elhelyezve a falon.
- Ha a termék több részből áll, javasoljuk, hogy először próbálja meg elrendezni a terméket a padlón, hogy jobban lássa a végső elhelyezést és a termék egyes részeinek elosztását a falon.
Rögzítési típusok:
- Előre felragasztott habosított szalag - Ha a termék hátulján előre felragasztott habosított szalag található, a rögzítés nagyon egyszerű. A habosított szalag általában a kisebb termékeknél vagy olyanoknál található, amelyek alacsonyabb súlya lehetővé teszi ezt a rögzítési módot. A DUBLEZ termék habosított szalaggal történő rögzítésének részletes leírását ezen a linken találja.
- Nem előre felragasztott habosított szalag - A habosított szalagot külön is megrendelheti nálunk. Egy csomag habosított szalag 1 méter hosszú, 10 darab 10 cm hosszú szalagból áll. Szükség esetén ollóval a megfelelő méretre vághatja. Ha a termék vagy annak egy nagyobb méretváltozata nem tartalmaz előre felragasztott habosított szalagot, külön vásárolhat hozzá szalagot, amit otthon maga is felragaszthat a termék hátuljára. A habosított szalag helyes felragasztásának útmutatóját ITT találja.
- Gyurmaragasztó - Kisebb termékeknél, ahol nem lehet habosított szalagot használni, gyurmaragasztó jöhet szóba. A gyurmaragasztót kisebb darabokra lehet vágni, szükség szerint nyújtani, stb. Kezdetben a gumi kemény, szükséges egy darabot kivenni, néhány másodpercig a ujjakkal melegíteni körkörös mozdulatokkal, majd felhelyezni a termékre. Kis és könnyű termékek falra történő rögzítésére szolgál. Nagy termékekhez semmiképp ne használja! A termékhez elegendő mennyiségű gyurmaragasztót kell felhelyezni néhány stratégiai pontra, majd erőteljesen a falhoz nyomni. A gumi néhány órán belül megkeményedik és éveken át tart.
- Szögek - Nagy termékeket, amelyeket a falra kell függeszteni, javasoljuk kis szögek segítségével rögzíteni (a szögek nem részei a terméknek, külön kell megvásárolni). Ha a terméket szorosan a falhoz szeretné helyezni, javasoljuk a kis fejű szögek vásárlását. A szögek fejével nyomhatja a terméket a falhoz. Tippünk: Ne verje be a szögeket teljesen a falba a termékhez. Hagyjon közöttük legalább 0,5 mm rést. A szögeket demontáláskor egyszerűen kiemelheti fogóval anélkül, hogy a terméket megrongálná.
- Rögzítő ragasztó - Van lehetőség rögzítő ragasztó (pl. Mamut) használatára is, de ebben az esetben a falról való leválasztás nehezebb lesz, és fennáll a vakolat sérülésének veszélye.
Megjegyzés:
- A termék rögzítéséért a vásárló felel - Semmilyen felelősséget nem vállalunk a termék esetleges leválásáért vagy a falról való leeséséért. A megfelelő elhelyezés gyakran függ a vakolat összetételétől, a külső és belső falak (fal hőmérséklete) állapotától és a helyes rögzítési eljárástól.
- A habosított ragasztószalaggal történő leválasztás - Mivel a habosított ragasztószalag nagyon erős, először javasoljuk, hogy a habot a termék mögül óvatosan vágja le egy vékony (nagy termékeknél hosszú) késsel. Ezután a falra maradt habmaradványokat nagyon óvatosan távolíthatja el.
- Kérjük, ne helyezzen nagy termékeket gyurmaragasztóra vagy habosított szalagra!
Gyakran kérdeztek minket
Minden rendeléshez részletes rögzítési útmutatót biztosítunk.
Az adott termékhez tartozó rögzítési útmutatót mindig megtalálja a termékoldalon a termékleírás mellett.
Termékeink falra rögzítésének általános módszereit ITT találja.
Ha az általunk kínáltak közül bármelyik közepes méret érdekli, kérjük, küldje el igényét e-mailben a dublez@dublez.hu címre. Ha ennél is nagyobb méretet szeretne, kérjük, szintén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A grafikai részlegünk fel fogja mérni, hogy lehetséges-e egy másik méret előállítása.
Ha a termék galériában nincs kép más mintában, akkor nem rendelkezünk ilyen fotóval.
A Yesod Életfa termékünkről minden mintáról készült fotó, hogy könnyebben el tudja képzelni, milyen a minta valójában. :)
Ha nem tud dönteni a minta kiválasztásában, javasoljuk, hogy vásároljon anyagmintákat.
Minden termékünket a DUBLEZ műhelyben készítjük Szlovákiában. Az általunk gyártott termékekhez használt anyagok 95%-a az EU-ban készül, amelyek többsége Csehországból/Szlovákiából származik. Fő anyagszállítóink termékei megfelelnek a legszigorúbb előírásoknak, amelyek a California Air Resources Board szigorú levegőminőségi és szennyezőanyag-ellenőrzési feltételeit követelik. Emellett a beszállító rendelkezik a Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) rendszerek által tanúsított termékekkel, és az ezekhez a termékekhez felhasznált fa ellenőrzött és jól kezelt erdőkből származik, amelyek megújuló és fenntartható erőforrást biztosítanak.
Lehetséges, hogy a kicsomagolás után bizonyos illatot vagy szagot lehet érezni a termékeinkből. Egyesek érzik ezt a szagot, mások nem. Ez egy olyan szag, amely a gyártási folyamat során keletkezik. A kicsomagolást követően 10 napon belül az illat természetesen elillan.
A falra ragasztott habosított szalag nagyon erős. A termék garantáltan nem fog leesni a vakolatról. Amennyiben később úgy döntene, hogy eltávolítja a feliratot, javasoljuk, hogy nagyon óvatosan járjon el. A legjobb, ha egy hosszú, éles késsel először levágná a habot a termék mögötti falról, és nagyon óvatosan leszedné a falon maradt maradványokat. Mivel többféle vakolattípus létezik, alkalmazkodnia kell a saját falának struktúrájához és összetételéhez.
Mivel fából készült termékeket gyártunk, a válasz vitatható. Amennyiben a termékre közvetlenül nem esik vagy fröccsen víz, nem kellene problémát okoznia. Azonban figyelembe kell venni a külső levegő páratartalmának és hőmérsékletének változásait. Mivel a fa élő anyag, ezek a változások például az anyag enyhe elhajlását okozhatják. Ezért ilyen esetben ajánljuk, hogy a terméket kis fejű szögekkel helyezze a falra. A szög feje miatt a termék szorosan a falhoz lesz nyomva, így annak stabilitása garantált. A szükséges szögek száma a terméktől függ.
Szinte minden termékünkön megtalálható a cégünk apró logója. A logó olyan kicsi és észrevehetetlen, hogy alig látható. Ha szeretné, hogy a termékünkre ne kerüljön a logónk, természetesen van erre lehetőség. Kérjük, ebben az esetben tájékoztasson minket előre, hogy a megrendelésnél figyelembe vehessük az Ön kérését.
Ezt a szolgáltatást a következő linken adhatja hozzá: ITT.
Igen, termékeinket biztonságosan csomagoljuk, hogy sértetlenül érkezzenek Önhöz. A legtöbb termék védő sablonban található, és minden terméket buborékfóliába is csomagolunk. Erős, 5 rétegű kartondobozban szállítjuk őket.
Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg, vagy bármilyen más okból cserélni szeretné, ne aggódjon. Lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! További információk a termék visszaküldéséről ITT.
A legtöbb esetben a kárt a szállító cég okozza. A szállítóval való reklamációt ránk bízhatja, mi mindent elintézünk. Ahhoz, hogy elindíthassuk a reklamációs eljárást a szállítóval, szükségünk van arra, hogy fotódokumentációt küldjön a csomagról a dublez@dublez.hu e-mail címre , különösen:
- A sérülés/sérülések részleteit.
- Egy fénykép a teljes termékről (ha lehetséges, sablonnal és a háttérben szerepelhet a buborékfólia is, hogy a szállító számára egyértelmű legyen, hogy a terméket biztonságosan csomagoltuk).
- Fénykép a kartondoboz mindkét oldaláról. Ha a termék sérülten érkezett, a sérülés általában már látható a kartonon.
Lehet, hogy a legtöbb termékünket védő fa sablonban kapja meg, amely ugyanabból az anyagból készült, mint a termék. Ez a sablon ragasztószalaggal van a termékhez rögzítve a másik oldalon. A ragasztószalag eltávolítása után a terméket egyszerűen kiveheti a sablonból. A sablon a termék biztonságos szállítását szolgálja, hogy elkerülje a termék sérülését. A sablon csomagolóanyag. A sablon nem része a terméknek. A sablon sérülését nem lehet reklamációként kezelni, mivel csomagolóanyagról van szó, amelynek célja a termék biztonságos kézbesítése.
Mivel a termékeket egyedileg gyártjuk, a megrendelés elküldése után azokat gyártásba soroljuk. A gyártásba sorolás gyorsasága a választott szállítási módtól függ. A szállítási idő tájékoztató jellegű, lehet rövidebb vagy hosszabb. Amennyiben a megrendelés feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, időben értesítjük a vásárlót.
A terméklapon látható a legközelebbi szállítási idő. Ez az időszak az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.
Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.
Minden termék a megrendelés elküldésekor kerül a gyártási sorba. A gyártáshoz szükséges anyag mindig készleten van. A termékoldalon látható a legközelebbi szállítási határidő. Ez a határidő az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.
Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.
Miután kiválasztotta a mintát és a méretet, a terméket hozzá kell adni a kosárhoz. A bevásárlókosár a weboldal jobb felső sarkában található. Ezután ki kell tölteni az e-mail címet, a számlázási és szállítási adatokat, aztán válassza ki a szállítási és fizetési módot. Végül csak küldje el a megrendelést.
Ha ennek ellenére is problémája van a termék megrendelésével, lehetséges, hogy hibát követett el a vásárlási folyamat egyik lépésében. Ebben az esetben javasoljuk, hogy olvassa el a "Hogyan vásároljunk" útmutatót. Az útmutató "lépésről lépésre" segíti a vásárlót. Ha továbbra is problémája van a vásárlással, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés leadásakor, vagy nem kapott e-maileket a megrendelése módosításával kapcsolatban, lehetséges, hogy az alábbi esetek valamelyike történt:
- Az Ön e-mailje a spam mappába került - Ebben az esetben érdemes ellenőrizni a "spam" vagy "kéretlen levelek" mappát. Gmail és más e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a szolgáltató a levelet spamként értékeli.
- A megrendelésben megadott e-mail cím hibásan van beírva - A megrendelés leadásakor fontos, hogy a megadott e-mail cím érvényes legyen. Ebben az esetben javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megváltoztatjuk az e-mail címét a helyesre, és megkapja a megrendelését e-mailben is.
- Az Ön e-mail fiókja tele van - Ha az e-mail fiókja megtelt, nem képes új e-maileket fogadni, így tőlünk sem. Ahhoz, hogy újra képes legyen e-maileket fogadni, fel kell szabadítani a tárhelyet az e-mail bejövő levelek között, például régebbi e-mailek törlésével.
- A megrendelést nem küldte el - Amennyiben a megrendelés nem lett elküldve a pénztárnál az elküldés gomb megnyomásával, és nem lett átirányítva a köszönő oldalra, valószínűleg a megrendelés nem lett végrehajtva. Ebben az esetben szintén javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.