Színes fa kép - Venom
Ha több mint 30 000 Ft értékben vásárol, ajándékba adunk egy kis életfa díszt 6000 Ft értékben.
A termékeket biztonságosan csomagoljuk. Így nem kell aggódnia a szállítás során történő sérülések miatt.
Lépjen be a Marvel világába, és ismerje meg a színes Venom képet, a képregény-univerzum akciódús antihősét. A fából készült Venom kép tökéletes ajándék minden film- és képregényrajongó számára. Ikonikus dizájnja bármelyik szobában jól mutat, de leginkább egy fiú gyerekszobában, a TV vagy a számítógép felett érvényesül, mint egyedi kiegészítő.
Jelentés: Venom, a népszerű antihős a Pókember világából, egy idegen szimbióta, amely fekete anyagként tapad a gazdatestre, testi és lelki változásokat okozva.
Forradalmi, prémium képeket készítünk vastag faanyagból, amelyre bármilyen motívumot nyomtatunk. Ehhez a legfejlettebb technológiákat és a piac legjobb minőségű festékeit használjuk. A nyomtatás után a képet lézer technológiával vágjuk ki, így a kép elegáns sötétbarna széllel rendelkezik, ami még inkább kiemeli a motívumot.
A DUBLEZ színes nyomtatású fa képének fő előnyei:
- Prémium minőségű kivitelezés
- 3-szor intenzívebb színek mint a vászonképeken
- A kép 100% egyenes és nem hullámos
- A sötétbarna szél teljesen helyettesíti a keretet
- Állandó színek, UV sugárzásnak ellenállóak
- Szilárdság - A fa kép törhetetlen
- Egész életen át tartó kép - Extrém magas élettartam
- Egyszerű felszerelés - Előre felszerelt akasztó/k
Fali rögzítés:
A kép hátulján található akasztók segítségével könnyedén rögzítheti a falra. Javasoljuk, hogy tipliket vagy erősebb szögeket használjon, mivel képeink nehezebbek, mint a hagyományos vászonképek. Masszívabb kialakításuknak köszönhetően stabilabban tartanak a falon. Az egyes méretek súlyát a műszaki paraméterek között találja. Ajánlott tipliket vagy erősebb szögeket használni az akasztáshoz.
- 32x48 cm méret esetén a kép egy akasztót tartalmaz.
- 49x67 cm és 67x100 cm méret esetén a kép 2 akasztót tartalmaz.
A csomag tartalma:
- Színes fa kép - Venom
- Előre felszerelt akasztó / akasztók a kép másik oldalán
- Áttekinthető rögzítési útmutató
Néhány DUBLEZ termék hátoldalán található akasztó/akasztók segítségével a terméket könnyedén felakaszthatja a falra. Az akasztóval rendelkező termékek szerelése nagyon egyszerű.
A kisebb termékeknél a termék közepén egy akasztó található (legfeljebb 50 cm széles termékeknél). Az 50 cm-nél nagyobb termékek két akasztóval rendelkeznek.
Javasoljuk, hogy a terméket az akasztóval együtt akassza fel egy fejes szögre, hogy megakadályozza a termék elcsúszását és leesését, vagy egy hasonló platformra, hogy biztosítsa az akasztó stabilitását.
Az akasztó szélessége néhány mm-rel állítható, így ha a kép ferde, könnyen kiegyenesíthető.
Egy akasztóval rendelkező termék rögzítése:
- Először határozza meg a kép elhelyezésének pontos helyét a falon.
- Miután kiválasztotta a helyet és a szöget a falba verték, csak akassza fel a képet.
- Az állítható akasztónak köszönhetően a képet könnyedén középre igazíthatja és szükség esetén korrigálhatja annak helyzetét.
Két akasztóval rendelkező termék rögzítése:
- Először határozza meg a kép elhelyezésének pontos helyét a falon.
- Nagyobb képek esetén, a nagyobb súly miatt, javasoljuk az erősebb szögek, kis fejű szögek vagy dübelek és csavarok falba történő helyezését.
- Mindkét akasztónak azonos magasságban kell lennie ahhoz, hogy a kép ne álljon ferden a falon.
- A képet az akasztókra helyezve a kép vízszintesen néhány milliméterrel jobbra és balra állítható.
Gyakran kérdeztek minket
Minden rendeléshez részletes rögzítési útmutatót biztosítunk.
Az adott termékhez tartozó rögzítési útmutatót mindig megtalálja a termékoldalon a termékleírás mellett.
Termékeink falra rögzítésének általános módszereit ITT találja.
Ha az általunk kínáltak közül bármelyik közepes méret érdekli, kérjük, küldje el igényét e-mailben a dublez@dublez.hu címre. Ha ennél is nagyobb méretet szeretne, kérjük, szintén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A grafikai részlegünk fel fogja mérni, hogy lehetséges-e egy másik méret előállítása.
Ha a termék galériában nincs kép más mintában, akkor nem rendelkezünk ilyen fotóval.
A Yesod Életfa termékünkről minden mintáról készült fotó, hogy könnyebben el tudja képzelni, milyen a minta valójában. :)
Ha nem tud dönteni a minta kiválasztásában, javasoljuk, hogy vásároljon anyagmintákat.
Minden termékünket a DUBLEZ műhelyben készítjük Szlovákiában. Az általunk gyártott termékekhez használt anyagok 95%-a az EU-ban készül, amelyek többsége Csehországból/Szlovákiából származik. Fő anyagszállítóink termékei megfelelnek a legszigorúbb előírásoknak, amelyek a California Air Resources Board szigorú levegőminőségi és szennyezőanyag-ellenőrzési feltételeit követelik. Emellett a beszállító rendelkezik a Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) rendszerek által tanúsított termékekkel, és az ezekhez a termékekhez felhasznált fa ellenőrzött és jól kezelt erdőkből származik, amelyek megújuló és fenntartható erőforrást biztosítanak.
Lehetséges, hogy a kicsomagolás után bizonyos illatot vagy szagot lehet érezni a termékeinkből. Egyesek érzik ezt a szagot, mások nem. Ez egy olyan szag, amely a gyártási folyamat során keletkezik. A kicsomagolást követően 10 napon belül az illat természetesen elillan.
A falra ragasztott habosított szalag nagyon erős. A termék garantáltan nem fog leesni a vakolatról. Amennyiben később úgy döntene, hogy eltávolítja a feliratot, javasoljuk, hogy nagyon óvatosan járjon el. A legjobb, ha egy hosszú, éles késsel először levágná a habot a termék mögötti falról, és nagyon óvatosan leszedné a falon maradt maradványokat. Mivel többféle vakolattípus létezik, alkalmazkodnia kell a saját falának struktúrájához és összetételéhez.
Mivel fából készült termékeket gyártunk, a válasz vitatható. Amennyiben a termékre közvetlenül nem esik vagy fröccsen víz, nem kellene problémát okoznia. Azonban figyelembe kell venni a külső levegő páratartalmának és hőmérsékletének változásait. Mivel a fa élő anyag, ezek a változások például az anyag enyhe elhajlását okozhatják. Ezért ilyen esetben ajánljuk, hogy a terméket kis fejű szögekkel helyezze a falra. A szög feje miatt a termék szorosan a falhoz lesz nyomva, így annak stabilitása garantált. A szükséges szögek száma a terméktől függ.
Szinte minden termékünkön megtalálható a cégünk apró logója. A logó olyan kicsi és észrevehetetlen, hogy alig látható. Ha szeretné, hogy a termékünkre ne kerüljön a logónk, természetesen van erre lehetőség. Kérjük, ebben az esetben tájékoztasson minket előre, hogy a megrendelésnél figyelembe vehessük az Ön kérését.
Ezt a szolgáltatást a következő linken adhatja hozzá: ITT.
Igen, termékeinket biztonságosan csomagoljuk, hogy sértetlenül érkezzenek Önhöz. A legtöbb termék védő sablonban található, és minden terméket buborékfóliába is csomagolunk. Erős, 5 rétegű kartondobozban szállítjuk őket.
Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg, vagy bármilyen más okból cserélni szeretné, ne aggódjon. Lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! További információk a termék visszaküldéséről ITT.
A legtöbb esetben a kárt a szállító cég okozza. A szállítóval való reklamációt ránk bízhatja, mi mindent elintézünk. Ahhoz, hogy elindíthassuk a reklamációs eljárást a szállítóval, szükségünk van arra, hogy fotódokumentációt küldjön a csomagról a dublez@dublez.hu e-mail címre , különösen:
- A sérülés/sérülések részleteit.
- Egy fénykép a teljes termékről (ha lehetséges, sablonnal és a háttérben szerepelhet a buborékfólia is, hogy a szállító számára egyértelmű legyen, hogy a terméket biztonságosan csomagoltuk).
- Fénykép a kartondoboz mindkét oldaláról. Ha a termék sérülten érkezett, a sérülés általában már látható a kartonon.
Lehet, hogy a legtöbb termékünket védő fa sablonban kapja meg, amely ugyanabból az anyagból készült, mint a termék. Ez a sablon ragasztószalaggal van a termékhez rögzítve a másik oldalon. A ragasztószalag eltávolítása után a terméket egyszerűen kiveheti a sablonból. A sablon a termék biztonságos szállítását szolgálja, hogy elkerülje a termék sérülését. A sablon csomagolóanyag. A sablon nem része a terméknek. A sablon sérülését nem lehet reklamációként kezelni, mivel csomagolóanyagról van szó, amelynek célja a termék biztonságos kézbesítése.
Mivel a termékeket egyedileg gyártjuk, a megrendelés elküldése után azokat gyártásba soroljuk. A gyártásba sorolás gyorsasága a választott szállítási módtól függ. A szállítási idő tájékoztató jellegű, lehet rövidebb vagy hosszabb. Amennyiben a megrendelés feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, időben értesítjük a vásárlót.
A terméklapon látható a legközelebbi szállítási idő. Ez az időszak az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.
Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.
Minden termék a megrendelés elküldésekor kerül a gyártási sorba. A gyártáshoz szükséges anyag mindig készleten van. A termékoldalon látható a legközelebbi szállítási határidő. Ez a határidő az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.
Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.
Miután kiválasztotta a mintát és a méretet, a terméket hozzá kell adni a kosárhoz. A bevásárlókosár a weboldal jobb felső sarkában található. Ezután ki kell tölteni az e-mail címet, a számlázási és szállítási adatokat, aztán válassza ki a szállítási és fizetési módot. Végül csak küldje el a megrendelést.
Ha ennek ellenére is problémája van a termék megrendelésével, lehetséges, hogy hibát követett el a vásárlási folyamat egyik lépésében. Ebben az esetben javasoljuk, hogy olvassa el a "Hogyan vásároljunk" útmutatót. Az útmutató "lépésről lépésre" segíti a vásárlót. Ha továbbra is problémája van a vásárlással, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés leadásakor, vagy nem kapott e-maileket a megrendelése módosításával kapcsolatban, lehetséges, hogy az alábbi esetek valamelyike történt:
- Az Ön e-mailje a spam mappába került - Ebben az esetben érdemes ellenőrizni a "spam" vagy "kéretlen levelek" mappát. Gmail és más e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a szolgáltató a levelet spamként értékeli.
- A megrendelésben megadott e-mail cím hibásan van beírva - A megrendelés leadásakor fontos, hogy a megadott e-mail cím érvényes legyen. Ebben az esetben javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megváltoztatjuk az e-mail címét a helyesre, és megkapja a megrendelését e-mailben is.
- Az Ön e-mail fiókja tele van - Ha az e-mail fiókja megtelt, nem képes új e-maileket fogadni, így tőlünk sem. Ahhoz, hogy újra képes legyen e-maileket fogadni, fel kell szabadítani a tárhelyet az e-mail bejövő levelek között, például régebbi e-mailek törlésével.
- A megrendelést nem küldte el - Amennyiben a megrendelés nem lett elküldve a pénztárnál az elküldés gomb megnyomásával, és nem lett átirányítva a köszönő oldalra, valószínűleg a megrendelés nem lett végrehajtva. Ebben az esetben szintén javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.